Snö,Snö och ännu mer snö.

Snart är denna dag vid sitt slut.
Idag har man varit ute och skottat flera gånger.
Hade man inte gjort det hade man inte kunnat komma ut nu :P
Nog för att jag älskar snö och vintern men någon måtta får det väl ändå vara?!
Hade varit en annan sak om det var andra eller tredje gången det snöade men nu är det ju inte så.
Det går ju typ inte göra någonting alls när det snöar såhär.
Visst är det bra att det kommer snö om man ska ut och åka skoter eller så men det behöver ju inte snöa så mycket.


Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vara ute och skotta lite då och då.
Eller jo jag har ju kollat på tv och sedan har jag faktiskt letat reda på mina teoriböcker för körkortet och pluggat lite sånt :)
Måste ju göra det om jag nu ska ta körkortet inom snar framtid.
Vilket jag hoppas, men det är ju så dyrt att ta körkortet nu för tiden.....
Aja nu ska jag inte ta upp er tid mer :P
Ska sätta mig och plugga lite mer teori och vänta på att klockan ska bli 22 så älsklingen slutar jobbet.

Puss Puss Lo


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej det var pga att jag inte öppnade mig som jag skulle :) det var inte så farligt, obehagligt men bra ändå :) så var inte rädd.

2011-02-12 @ 06:41:45
URL: http://limaeli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0