Avsky..

Igår kväll hade jag en underbar stund med min älskade.
Vi pratade om allt möjligt och somnade inte försen vid 4 halv 5.
Trodde att vårt samtal igår lugnade ner mig lite.
Det kändes så då men nu när jag fick se det jag inte velat sett på ett tag kom allting tillbaka.
Trodde det skulle vara okej idag med tanke på vårt samtal.
Men det var skönt att veta att det inte bara var jag som var orolig för just det.
Samtidigt är det lite svårt för mig också eftersom jag sitter hemma varje dag och träffar typ ingen...
Känner ju inte direkt någon här.
Att jag drömmer om det iaf var tredje natt gör ju inte saken bättre heller.

Aja nu ska jag sluta klaga och kolla tv.
Uppdaterar väl lite senare kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0