Bokat och klart!

Nu är biljetten ner till mamma bokad och klar.
Jag ska ju till BM på onsdag och sedan läkaren på torsdag eller fredag.
Så mamma och jag bokade och fixade så jag vet helt hundra att jag kommer ner.
Denna gång hos BM ska vi ta nya prover och sånt,
Sen ska hon skriva ut min journal så jag har den i pappersform.

Hade det varit så att jag tänkt föda i v-ås så hade inte det behövts för dem kan se det direkt i datorn.
Men då jag vill föda i S-vall, så älsklingen/pappan har nära till BB, så måste jag få den i pappersform.
Annars vet ju inte förlossningen någonting om mig och min/vår graviditet.
Så det kommer jag få med mig nu i veckan :)
Då ska jag också skriva lite mer om graviditeten.
Har ju inte kommit ihåg siffror och sånt i huvudet så har inte kunnat skriva om det sen :S :(
Men det kommer alltså komma :)

För övrigt så är det full fart i magen idag.
Tror det är någon som saknar sin pappa.
Jag vet att jag iaf saknar ungens pappa!
Men det är inte så länge kvar innan han kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0