Mardrömmar

Har ju berättat att jag drömmer mardrömmar varje natt i princip.
Inatt var dock den andra natten som jag inte drömde min "vanliga" mardröm.
Har sedan flera veckor tillbaka drömt att älsklingen varit otrogen mot mig och lämnat mig för den andra tjejen.
Dessutom så var det inte vilken tjej som helst utan jag såg vem det var och vet vem hon är också.
Men de få gånger, bla inatt, jag inte drömt att han varit otrogen så har jag drömt att han dött.
Om jag absolut måste drömma varje natt så vet jag inte vilken jag föredrar.
Kanske låter hemskt eftersom han dör i en dröm.
men ni kanske förstår vad jag menar?

Får försöka förklara om ni inte skulle förstå.
I drömmen där han är otrogen så lever han ju.
Det är ett STORT pluss men där lämnar han mig frivilligt.
I drömmen där han dör så lämnar han mig ju inte för att han inte älskar mig längre.
Förstår ni?
Jag hoppas det iaf.

Fast nu när jag tänker efter så vill jag nog hellre drömma att han är otrogen än att han dör.
Dels så kan han ju inte finnas där får vår lille bebbe om han dör.
Vill ju att vår bebbe ska ha sin pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0