Nattuppdatering

Ja det blev ju ingen uppdatering efter det att vi var in till Sundsvall och kollade.
Men en kyl,frys,tvättmaskin och torktumlare plus lite småsaker hittade vi till huset.
Sen var vi faktiskt och hälsade på älsklingens mormor en snabbis.
Det var ju tyvärr ett tag sen vi hade möjlighet att åka och hälsa på.
Sen är det tur att älsklingen har så snälla vänner och syskon som hjälper att bära så vi fick in allting till huset på kvällen när vi kom hem :)
Efter trippen till Sundsvall så blev det inte så mycket annat gjort och idag har vi haft en mysdag innan älsklingen gick till jobbet och sen for vi till hans mamma och kom nyss hem.

En promenad blev det faktiskt idag också.
dock fick jag synda för det sen med rejäla sammandragningar men det var det faktiskt värt!
Nu ska vi krypa ner och kolla film och sen sova. Uppdaterar mer en annan dag.

PS. Det är någe problem med mina kommentarer ibland så det är inte alltid jag ser att jag fått kommentarer försen flera dagar/veckor efter. Därför kanske jag inte svarar på en gång och är det någonting ni vill ha svar på fort så skicka en kommentar till eller ett mail :) [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0