Sovdags snart!

Pratade nyss med älsklingen och uppdaterade honom om dagen.
Om mötet med BM och så eftersom han jobbade när jag var klar.
Saknar honom så himla mycket!
Det känns så tomt när han inte är här och kan hålla om mig och bebbin på natten.
Sen är det ju en annan sak att sängen här är så jävla hård också.
Får vrida och vända sig typ en timme innan man kan somna...
förut tyckte jag att den var skön att sova i men nu är jag ju så van vid min och älsklings säng :P
Aja ska ner och prata lite med mamma om hemresan.
Måste åka tåg upp men mamma vill inte att jag ska åka tåg/buss så långt nu när det närmar sig BF med storsteg.
Men hem måste jag ju ta mig och då jag själv inte har körkort än så finns det inte så mycket val.
Tyvärr.

Godnatt så bloggar jag mer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0