Svar på kommentar.

Fick en kommentar av Carrå som lyder såhär "Vad tråkigt att din karl måste jobba så mycket..."

Vet inte riktigt hur jag ska ta den kommentaren eller så med tanke på punkterna efter. Vad tycker ni?

Aja ska försöka ge ett svar eller vad jag ska kalla det.

Det är ju inte det att han jobbar mycket så men han jobbar konstiga tider. Han börjar oftast mitt på dagen och slutar sent på kvällen. Det är sällan han börjar tidigt och slutar tidigt. Sen jobbar han heldagar på helgerna så då finns det inte heller så mycket tid över när han slutar. Det finns ingen tid att göra någonting annat de dagar han jobbar. Alltså bio och sådana saker eftersom vi bor en bit utanför storstan. Så de dagarna han är lediga är de dagar som vi kan göra sånt på och då blev jag lite frustrerad när han hoppade in och jobbade en av sina lediga dagar IGEN.

Hoppas ni förstår. Kanske ska lägga till att (Eftersom det var på min inlägg som heter "vad ska jag ha för rubrik då?" )jag stör mig inte på hans arbete eller hur jag ska säga men det blir frustrerande ibland när han jobbar då han skulle varit ledig (och vi har planerat in någonting) Speciellt med alla hormoner och så som far runt :P.


Kommentarer
Postat av: stefff

Jag saknar en bild på huset (A) :) <3

2011-03-24 @ 18:16:50
URL: http://pepania.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0