Vad ska man ha för rubrik då?

Älsklingen skulle ha varit ledig idag.
med betoning på SKULLE.
Vi vaknade typ 3 minuter över 7 för att de ringde och fråga om han kunde jobba.
Det blir nästan alltid så han jobbar när han ska va ledig nu för tiden :S
Så nu tänker jag inte försöka hålla reda på när han är ledig längre.
Brukar ju alltid ändras....

Trodde dock han skulle säga nej idag eftersom vi ska till banken för att fixa det sista för huset men nej då han går iväg och jobbar.
"Jobbar jag till 12 bara så hinner vi ändå"
Ja men VÅR tid då? Vart försvann den helt plötsligt.
Usch är så irriterad och ja jag vet inte vad just nu så jag ska nog inte skriva någe mer.
Och det blev ju inte bättre av ett otrevligt mail man fick heller :@

Vill rymma ner till mamma och mormor i spanien just nu!
Där kanske man kan få lite lugn och ro!


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du som tävlar kan vinna en inbjudan till bloggsvar. Imorgon (Lördag) kväll drar jag EN vinnare. För att vara med och tävla, skriv EN kommentar i tävlingsinlägget och ställ en fråga om vad som helst till mig i min bloggsvar. Ha en bra helg :) kram

2011-03-18 @ 10:13:15
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

Vad tråkigt att din karl måste jobba så mycket...

2011-03-18 @ 20:44:30
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0