Varför?

Graviditetshormoner,rädsla,oro och drömmar går verkligen inte ihop!
Mina rädslor och min oro är 100 % mer just nu.
Tack vare de JÄVLA hormonerna.
Just nu är jag ganska less på att vara gravid just för hormonerna.
Samtidigt känner jag mig som värsta bitchen och en dålig mamma för  att jag skriver så.
Klart jag vill att bebin ska stanna inne tills h*n är redo att komma ut,
Samtidigt mår jag så dåligt av att hormonerna gör såhär med mig!
Speciellt eftersom jag vet att det går ut över min älskade.

Ibland känns det också som jag inte kan prata med honom heller om det för att han inte kommer förstå.
Rädd att han ska bli ledsen/sur för att jag säger någonting och/eller att han visar säger hur jag är till någon annan.
Speciellt de personerna som det handlar om....

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas allt går bra, längtar tills det kmr en liten, ett kusinbarn=) har ni pratat namn? <3

2011-03-10 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0