Världens tråkigaste dag!

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Somnade runt 5 och vaknade sedan vid 12-13 tiden idag.
Funderade på att gå till min gamla skola och hälsa på gamla lärare och så men mådde inte bra.
Dessutom är det för mycket dåliga minnen på den skolan.
Slutade med att jag stannade hemma och ringde och pratade med min älskling istället :)
Planerade lite inför framtiden.

Imorgon blir det läkaren och sedan hem till älsklingen! :D
Jippie :D
HATAR verkligen att vara från honom nu.
Det har blivit så mer och mer ju längre graviditeten gått.
Det beror nog på att mina drömmar ändrat ganska mycket och jag drömmer nästan bara mardrömmar.
Älsklingen är den enda som kan lugna mig när jag vaknar då.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och läsa på lite om förlossning :)
Förresten så har jag skickat in en ansökan om sommarjobb :D
Hoppas bara att jag får det nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0