En tripp till stan

Idag blev det en tripp till stan för att hitta en ny dator. Våran gamla gick sönder igår :( och en dator behöver vi för en del fixande så en ny blev det. Imorgon är det tillbaka till programmet som arbetsförmedlingen har occh sedan ska jag till vårdcentralen en snabbis. Måste kolla när vi kan komma dit och hur EMLA plåstrena ska sitta på Tindra innan hon ska dit för blodproverna. Hon har ju varit dålig i magen i flera veckor nu så dem ska kolla om hon är gluten och/eller mjölk allergisk. Så just nu är det en gluten och mjölkfri diet till henne som gäller. Inte det enklaste kan jag säga! dock har jag hittat en gröt som finns i affär men ej någon välling :( Men jag och mamma kom på ett eget recept som hon verkar tycka om iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0