Studera till hösten!

Förresten så har jag glömt bort att berätta att jag har fått mitt antagningsbrev nu och jag kom in på skolan till hösten. Den 20/8 drar ett år med plugg igång och det är sååååååå skönt att få göra någonting som jag verkligen vill och som kommer att kunna hjälpa till att försörja familjen efter några plugg år till ;) Förhoppningsvis är jag färdig sjuksköterska om 4-5 år och kan hjälpa till att försörja min familj som förhoppningsvis blivit större då eftersom vi båda vill det :) HOPPAS :)

Kommentarer
Postat av: Bibbi S

Lycka till! Duktiga sjuksköterskor behövs ju verkligen! Med lite tur har de lyckats få upp lönen tills du ska börja jobba också ;-)

2012-06-05 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0