Häftigt!

Jag sitter jag pratar med Tova på Facebook och vi kom in på ämnet blogg. jag sa det till henne att jag önskar jag hade mer tid/ork att blogga mer, så då tänkte jag att nu när jag har det så ska jag slänga iväg ett inlägg :-)

Jag tycker att det är ganska häftigt att jag och Tova pratar helt vanligt med varandra igen och att Det känns som att Det aldrig har ändrats, men det har det gjort. I början av vår vänskap kunde vi sitta hela dagarna och sms/prata med varandra. Även på lektioner, sedan blev det att vi pratade mindre och mindre, men nu känns det som Det aldrig har hänt, att vi alltid har pratat så här mycket och öppet med varandra och Det är j**ligt skönt. Det är äkta vänskap! :-) kommer alltid finnas här för henne och hon finns där för mig :-)<3

Kommentarer
Postat av: Tova

vet inte vad de vart för strul nyss, men du har en kommentar utan att de står nåt xD

det jag skulle säga var att det vi har är äkta vänskap, även fast vi inte pratade med varandra så visste vi att den andra fanns där och när vi började prata igen så var det som om ingenting, de är precis så det ska vara!
Jag är så glad att jag har dig, speciellt nu när jag går igenom allt det här!
Finns alltid här för dig också, oavsett vad! <3

2013-02-15 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0